עורך דין – ביטוח לאומי

עורך דין העוסק בביטוח לאומי בחדרה כמו גם עורך דין ביטוח לאומי בנתניה מעניק את שירותיו במגוון תחומים בעניין המוסד לביטוח לאומי, בין אם מדובר בתאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות דרכים הקשורות למקום התעסוקה, ונזקי גוף בנסיבות נוספות.

משרדנו מחזיק בניסיון רב של יותר משלושה עשורים בתחומי הביטוח הלאומי בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי במקרים של תאונות ונכות כללית וסייע ללקוחות רבים להשיג את ההכרה ואת הגמלאות וההטבות המגיעות להם.

התנהלות נכונה מול המוסד לביטוח לאומי

כל אחד מאיתנו מפריש ממשכורתו או מהכנסתו כעצמאי תשלומים שוטפים לביטוח הלאומי. זאת על מנת שבעת הצורך, למשל עקב תאונה או פגיעה כלשהי, יוכל להמשיך ולשמור על איכות חייו, להבטיח את כלכלת משפחתו ולממן טיפולים רפואיים נחוצים. יחד עם זאת, הדרך להשגת הכרה כנפגע עבודה, לקביעת אחוזי הנכות ולקבלת הגמלה איננה פשוטה או קלה- הדרך לקבלת הכרה וסיוע מערבת לא מעט היבטים בירוקרטים מתישים, שלכל אחד מהם תהיה השפעה מכרעת על הסיכויים לקבל פיצוי. מדובר בין היתר במילוי מדוייק של טפסים, המצאת חוות דעת ותיעודים רפואיים, הופעה בפני ועדות רפואיות, הגשת ערעורים ועוד.

משרדנו ילווה אתכם לכל אורך שלבי הפנייה ויספק ייעוץ, תמיכה וייצוג תוך שמירה על התנהלות מושכלת שתביא לייצוג ראוי בפני המוסד לביטוח לאומי לקבלת זכאותכם.

תאונות עבודה ותאונות דרכים

עורך דין העוסק בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי כמו גם עורך דין תאונות עבודה בנתניה חייב להיות בעל בקיאות מרובה בדינים, פסיקות ותקנות שקשורים לביטוח הלאומי.

הגדרתה של תאונת עבודה היא מאורע חד פעמי ופתאומי, כמו למשל נפילה מסולם או כאשר מכשיר כבד נופל על רגלו של עובד. המוסד לביטוח לאומי מכיר גם במחלות מקצוע המנויות ברשימה סגורה, אשר נגרמות כתוצאה מתנאי העבודה כגון רעשים חזקים, הרמת משאות כבדים, חשיפה לחומרים מסרטנים וכיוצא בזאת. יתר על כן, גם אם המחלה המסוימת אינה מצויה ברשימה הסגורה, עדיין ניתן לתבוע הכרה בגין תורת המיקרוטראומה. כלומר, פגיעות ומחלות שנגרמו באופן הדרגתי, שלב אחר שלב, על ידי הצטרפות של גורמים הקשורים למקום ההעסקה. מעבר לכך, גם עורך דין תאונות דרכים בנתניה עשוי  להידרש להתנהלות מול הביטוח הלאומי. מדובר במקרים בהם תאונת הדרכים הייתה קשורה במישרין למקום התעסוקה, למשל בנסיעת עסקים, בהובלת חומרים במשאית, ואפילו אם הנפגע נסע ברכבו הפרטי מביתו לעבודה.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג

משרדנו מתמחה בכל נהלי ושלבי הטיפול בתביעות ביטוח לאומי, ופנייה אלינו תגביר מאוד את הסיכויים להצלחתן.

לייעוץ משפטי ראשוני ולתאום פגישה ללא עלות, התקשרו 04-6336717 או השאירו פרטים

דילוג לתוכן